Odpowiedz

Nie udało sie pobrać danych imoje

Po wejściu na stronę imoje i próbie zamówienia, zalogowania sie na swoje konto wyskakuje komunikat "Nie udało się pobrać danych". Jak mam to rozumieć czy strona ma jakieś problemy w tym dniu czy coś jest nie tak? Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Julia1507
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-12-2019
Wiadomość 1 z 4 (6 825 wyświetleń)

Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w przeglądarce lub zmień ją na inną. Podejrzewam, że problem dotyczy właśnie technicznych kwestii przeglądarki. Daj znać czy to pomogło Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 818 wyświetleń)

Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z loginem, hasłem a następnie prosi o weryfikację poprzez kod SMS. W momencie kiedy zatwierdzam kod na stronie pojawia się komunikat "nie można pobrać danych"

Odpowiedz
0 Lajków
Mareq
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2025
Wiadomość 3 z 4 (2 376 wyświetleń)

Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Prosimy daj znać, próbujesz zapłacić przelewem "Płać z ING" czy logujesz się do iMoje?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 271 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy