Odpowiedz

Nie udało sie pobrać danych imoje

Po wejściu na stronę imoje i próbie zamówienia, zalogowania sie na swoje konto wyskakuje komunikat "Nie udało się pobrać danych". Jak mam to rozumieć czy strona ma jakieś problemy w tym dniu czy coś jest nie tak? Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Julia1507
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 257 wyświetleń)

Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w przeglądarce lub zmień ją na inną. Podejrzewam, że problem dotyczy właśnie technicznych kwestii przeglądarki. Daj znać czy to pomogło Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
298
58
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 250 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing

...

30-05-2023
Brak dostępu do Archiwum dokumentów

Dzień dobry,

Zamknąłem dostęp do bankowości elektronicznej i wszystkie produkty w ING uprzednio w ww.. Powinnien otrzymałem dostęp do Archiwum, jednak podając email oraz numer telefonu, następnie otrzy

...

30-05-2023
Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić 

29-05-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy