09-12-2019 20:12
Po wejściu na stronę imoje i próbie zamówienia, zalogowania sie na swoje konto wyskakuje komunikat "Nie udało się pobrać danych". Jak mam to rozumieć czy strona ma jakieś problemy w tym dniu czy coś jest nie tak? Proszę o pomoc.
09-12-2019 20:34
Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w przeglądarce lub zmień ją na inną. Podejrzewam, że problem dotyczy właśnie technicznych kwestii przeglądarki. Daj znać czy to pomogło ![]()
04-04-2025 22:35
Witam,
odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.
W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z loginem, hasłem a następnie prosi o weryfikację poprzez kod SMS. W momencie kiedy zatwierdzam kod na stronie pojawia się komunikat "nie można pobrać danych"
06-04-2025 10:23
Prosimy daj znać, próbujesz zapłacić przelewem "Płać z ING" czy logujesz się do iMoje?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |