Odpowiedz

Brak możliwości wyboru konta głównego

Po dodaniu subkonta do konta głównego, system automatycznie wybiera subkonto do przelewów a nie konto główne (utworzone przez bank podczas zakładania konta). Jest to bardzo uciążliwe szczególnie na aplikacji gdy jest potrzeba zrobienia szybkiego przelewu z masą innych spraw na głowie, jak jeszcze o wyborze konta trzeba pamiętać a zmiana po wpisaniu danych do przelewu wszystko usuwa i mamy wpisywanie nowego kontrahenta na nowo...
Odpowiedz
0 Lajków
Szymb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-12-2022
Wiadomość 1 z 5 (4 480 wyświetleń)

Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Zazwyczaj jako domyślne konto wyświetla się to, które otworzyłeś jako pierwsze. Możesz zawsze podczas zlecania przelewu je zmienić. Rozumiem, że czasami jest to uciążliwe. Szczególnie jak zależy na szybkim wykonaniu transakcji. Zanotuję sygnał od Ciebie w tej sprawie i prześlę do odpowiedniego działu. Każda taka wiadomość jest dla nas ważna. Na podstawie głosów od naszych klientów dokonuje wiele zmian w naszej bankowości. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (4 389 wyświetleń)

Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Czy w tym temacie planujecie jakąś zmianę?.
Mam kilka kont i faktycznie sa momenty gdy popełniam błąd transferu z konta źródłowego.

To jest serio prosta i podstawowa funkcjonalność, która powinna być wyrażona dawno temu.

Odpowiedz
0 Lajków
Source
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
25-12-2021
Wiadomość 3 z 5 (982 wyświetleń)

Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 5 (915 wyświetleń)

Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reanimować? 

Odpowiedz
0 Lajków
Source
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
25-12-2021
Wiadomość 5 z 5 (896 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy