Odpowiedz

Nie udało sie pobrać danych imoje

Po wejściu na stronę imoje i próbie zamówienia, zalogowania sie na swoje konto wyskakuje komunikat "Nie udało się pobrać danych". Jak mam to rozumieć czy strona ma jakieś problemy w tym dniu czy coś jest nie tak? Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Julia1507
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 833 wyświetleń)

Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w przeglądarce lub zmień ją na inną. Podejrzewam, że problem dotyczy właśnie technicznych kwestii przeglądarki. Daj znać czy to pomogło Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 826 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy