Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Na adres mejlowy wnioski otrzymacie maksymalnie w przeciągu pięciu dni. Wnioski był wysyłane, nawet jeśli po wprowadzeniu kodu SMS, pojawiał się komunikat o błędzie. Jeżeli otrzymaliście kilka dokumentów UPO, proszę skontaktujcie się ze swoim urzędem, aby ustalić co dalej zrobić z tym wnioskiem. Cieszę się, że udało się Wam złożyć wnioski o świadczenia za pośrednictwem naszej bankowości internetowej- Moje ING.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 41 z 47 (6 048 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

[ Edytowane ]
Dostałem dziś 90 maili od ing, każdy z zahasłowanym wnioskiem w pdf, większość wysłanych w tej samej minucie. W międzyczasie dostałem też 90 haseł na skrzynkę ing, każde inne. Żeby było śmieszniej, nie mogę otworzyć żadnego pdfa, bo mam błąd hasła. Próbowałem pierwszy mail z pierwszym hasłem i ostatnie, dalej nie próbuję, bo to nie ma sensu. Dodam, że wniosek składałem jeden.
Odpowiedz
0 Lajków
SmartCheetah
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
01-07-2019
Wiadomość 42 z 47 (5 975 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Wiele wiadomości z kopią wniosku w PDF oraz hasłem jest błędem po naszej stronie. Pracujemy, aby to naprawić. Pamiętaj, że najważniejsze jest UPO – to ono jest potwierdzeniem złożenia wniosku.
Proszę, spróbuj wpisać ręczenie hasło z ostatniej wiadomości do wniosku - nie kopiuj go. To powinno pomóc. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 43 z 47 (5 943 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Nie pomaga. Przy tej liczbie maili i wiadomości nie jestem w stanie dobrać hasła do pliku. Ostatnie otrzymane hasło nie działa z ostatnim pdfem, ani pierwsze z pierwszym. Dziś dostałem smsa od Centrum Świadczeń z informacją, że wniosek wpłynął i że więcej informacji jest na mailu. Na maila nic nie dostałem, więc nie jestem pewien czy adres email we wniosku jest prawidłowy, ale nie sprawdzę tego, bo nie mogę go podejrzeć...
Odpowiedz
0 Lajków
SmartCheetah
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
01-07-2019
Wiadomość 44 z 47 (5 847 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Adres e-mail pobraliśmy z Twoich danych w Moim ING. Sprawdzisz go w zakładce: Dane i ustawienia - Dane. Pamiętaj, że UPO jest najważniejsze. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 45 z 47 (5 810 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Aby uzyskać prawo do świadczenia 500+ na nowych zasadach tj. od 1 lipca, rodzic dziecka, na które obecnie nie pobiera tego świadczenia, musi złożyć wniosek w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 września 2019 r.

Oznacza to, że tylko złożenie wniosku do końca września 2019 r. gwarantuje takiemu rodzicowi, że świadczenie wychowawcze na nowych zasadach zostanie wypłacone z wyrównaniem od lipca.

Odpowiedz
0 Lajków
Roberto78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-07-2019
Wiadomość 46 z 47 (5 755 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Cały miesiąc jest na złożenie wniosku aby dostać wyrównanie,po co się tak irytować, ludzie ogarnijcie się.Jak jest potwierdzenie z UPO to jest dobrze 

Roberto78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-07-2019
Wiadomość 47 z 47 (5 753 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?

07-10-2024
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

my składaliśmy wniosek 5/09, 24/09 przeszedł na punkt 5, podejmujemy ostateczną decyzję, ile czasu może potrwać podejmowanie

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy