Odpowiedz

Brak zakładki "Giełda"

Gdzieś podziała się zakładka "Giełda" i nie mam dostępu do konta maklerskiego. Czy jest jakaś awaria?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 3 (9 267 wyświetleń)

Re.: Brak zakładki "Giełda"

U mnie po kliknięciu w "makler" nic się nie ładuje a aplikacja mobilna pokazuje błąd po wpisaniu loginu.

 

Przy okazji zapytam jak stanowi regulamin gdy w trakcie awarii kurs posiadanych akcji runie w dól i stracę sporo środków pieniężnych? pewnie się zabezpieczyliście i pewnie macie to gdzieś, że ludzie przestaną korzystać z takich usług w waszym banku.

Odpowiedz
0 Lajków
gacekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
26-06-2019
Wiadomość 2 z 3 (9 249 wyświetleń)

Re.: Brak zakładki "Giełda"

Mieliśmy dziś problemy z aplikacją Makler około godziny 9:00.

 

Jeżeli w trakcie niedostępności Maklera poniosłeś straty, zawsze możesz złożyć reklamację. Każdą rozpatrujemy indywidualnie.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (9 145 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy