Odpowiedz

Brak zakładki "Giełda"

Gdzieś podziała się zakładka "Giełda" i nie mam dostępu do konta maklerskiego. Czy jest jakaś awaria?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 3 (5 870 wyświetleń)

Re.: Brak zakładki "Giełda"

U mnie po kliknięciu w "makler" nic się nie ładuje a aplikacja mobilna pokazuje błąd po wpisaniu loginu.

 

Przy okazji zapytam jak stanowi regulamin gdy w trakcie awarii kurs posiadanych akcji runie w dól i stracę sporo środków pieniężnych? pewnie się zabezpieczyliście i pewnie macie to gdzieś, że ludzie przestaną korzystać z takich usług w waszym banku.

Odpowiedz
0 Lajków
gacekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
26-06-2019
Wiadomość 2 z 3 (5 852 wyświetleń)

Re.: Brak zakładki "Giełda"

Mieliśmy dziś problemy z aplikacją Makler około godziny 9:00.

 

Jeżeli w trakcie niedostępności Maklera poniosłeś straty, zawsze możesz złożyć reklamację. Każdą rozpatrujemy indywidualnie.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
156
59
30-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 748 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy