Odpowiedz

Brak zakładki "Giełda"

Gdzieś podziała się zakładka "Giełda" i nie mam dostępu do konta maklerskiego. Czy jest jakaś awaria?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 3 (9 651 wyświetleń)

Re.: Brak zakładki "Giełda"

U mnie po kliknięciu w "makler" nic się nie ładuje a aplikacja mobilna pokazuje błąd po wpisaniu loginu.

 

Przy okazji zapytam jak stanowi regulamin gdy w trakcie awarii kurs posiadanych akcji runie w dól i stracę sporo środków pieniężnych? pewnie się zabezpieczyliście i pewnie macie to gdzieś, że ludzie przestaną korzystać z takich usług w waszym banku.

Odpowiedz
0 Lajków
gacekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
26-06-2019
Wiadomość 2 z 3 (9 633 wyświetleń)

Re.: Brak zakładki "Giełda"

Mieliśmy dziś problemy z aplikacją Makler około godziny 9:00.

 

Jeżeli w trakcie niedostępności Maklera poniosłeś straty, zawsze możesz złożyć reklamację. Każdą rozpatrujemy indywidualnie.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (9 529 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet

...

16-07-2025
Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Dzień dobry,

Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier

...

16-07-2025
Re: Czekanie na karte

Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

16-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy