Odpowiedz

Brak zakładki "Giełda"

Gdzieś podziała się zakładka "Giełda" i nie mam dostępu do konta maklerskiego. Czy jest jakaś awaria?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 3 (9 330 wyświetleń)

Re.: Brak zakładki "Giełda"

U mnie po kliknięciu w "makler" nic się nie ładuje a aplikacja mobilna pokazuje błąd po wpisaniu loginu.

 

Przy okazji zapytam jak stanowi regulamin gdy w trakcie awarii kurs posiadanych akcji runie w dól i stracę sporo środków pieniężnych? pewnie się zabezpieczyliście i pewnie macie to gdzieś, że ludzie przestaną korzystać z takich usług w waszym banku.

Odpowiedz
0 Lajków
gacekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
26-06-2019
Wiadomość 2 z 3 (9 312 wyświetleń)

Re.: Brak zakładki "Giełda"

Mieliśmy dziś problemy z aplikacją Makler około godziny 9:00.

 

Jeżeli w trakcie niedostępności Maklera poniosłeś straty, zawsze możesz złożyć reklamację. Każdą rozpatrujemy indywidualnie.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (9 208 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy