Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Na adres mejlowy wnioski otrzymacie maksymalnie w przeciągu pięciu dni. Wnioski był wysyłane, nawet jeśli po wprowadzeniu kodu SMS, pojawiał się komunikat o błędzie. Jeżeli otrzymaliście kilka dokumentów UPO, proszę skontaktujcie się ze swoim urzędem, aby ustalić co dalej zrobić z tym wnioskiem. Cieszę się, że udało się Wam złożyć wnioski o świadczenia za pośrednictwem naszej bankowości internetowej- Moje ING.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 41 z 47 (6 368 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

[ Edytowane ]
Dostałem dziś 90 maili od ing, każdy z zahasłowanym wnioskiem w pdf, większość wysłanych w tej samej minucie. W międzyczasie dostałem też 90 haseł na skrzynkę ing, każde inne. Żeby było śmieszniej, nie mogę otworzyć żadnego pdfa, bo mam błąd hasła. Próbowałem pierwszy mail z pierwszym hasłem i ostatnie, dalej nie próbuję, bo to nie ma sensu. Dodam, że wniosek składałem jeden.
Odpowiedz
0 Lajków
SmartCheetah
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
01-07-2019
Wiadomość 42 z 47 (6 295 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Wiele wiadomości z kopią wniosku w PDF oraz hasłem jest błędem po naszej stronie. Pracujemy, aby to naprawić. Pamiętaj, że najważniejsze jest UPO – to ono jest potwierdzeniem złożenia wniosku.
Proszę, spróbuj wpisać ręczenie hasło z ostatniej wiadomości do wniosku - nie kopiuj go. To powinno pomóc. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 43 z 47 (6 263 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Nie pomaga. Przy tej liczbie maili i wiadomości nie jestem w stanie dobrać hasła do pliku. Ostatnie otrzymane hasło nie działa z ostatnim pdfem, ani pierwsze z pierwszym. Dziś dostałem smsa od Centrum Świadczeń z informacją, że wniosek wpłynął i że więcej informacji jest na mailu. Na maila nic nie dostałem, więc nie jestem pewien czy adres email we wniosku jest prawidłowy, ale nie sprawdzę tego, bo nie mogę go podejrzeć...
Odpowiedz
0 Lajków
SmartCheetah
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
01-07-2019
Wiadomość 44 z 47 (6 167 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Adres e-mail pobraliśmy z Twoich danych w Moim ING. Sprawdzisz go w zakładce: Dane i ustawienia - Dane. Pamiętaj, że UPO jest najważniejsze. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 45 z 47 (6 130 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Aby uzyskać prawo do świadczenia 500+ na nowych zasadach tj. od 1 lipca, rodzic dziecka, na które obecnie nie pobiera tego świadczenia, musi złożyć wniosek w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 września 2019 r.

Oznacza to, że tylko złożenie wniosku do końca września 2019 r. gwarantuje takiemu rodzicowi, że świadczenie wychowawcze na nowych zasadach zostanie wypłacone z wyrównaniem od lipca.

Odpowiedz
0 Lajków
Roberto78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-07-2019
Wiadomość 46 z 47 (6 075 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Cały miesiąc jest na złożenie wniosku aby dostać wyrównanie,po co się tak irytować, ludzie ogarnijcie się.Jak jest potwierdzenie z UPO to jest dobrze 

Roberto78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-07-2019
Wiadomość 47 z 47 (6 073 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy