03-07-2019 06:49
03-07-2019 07:10
Ja przebrnąłem przez wniosek i kiedy podaje kod z sms-a wywala mi że nie pobrało danych i teraz nie wiem czy złożyłem czy nie?????
03-07-2019 07:23
Proponuję zmienić bank - ja już to zrobiłam. Czerwcowe wynagrodzenie będzie ostatnim jakie wpłynęło na moje konto w tym banku. Żadnego wniosku oczywiście nie udało mi się złożyć.
03-07-2019 07:58
03-07-2019 07:59
03-07-2019 13:20
jak zawsze problemy w ING...
mamy problem....trzeba było się przygotować bo było pewne że będzie młyn z wnioskami.!!!
mam prawo złożyć je od 01-07 a nie czekać do września...d..a a nie bank
zmieniam bank bo mam już dość ING...problem z tym..problem z tamtym...
bankomat nie wypłacił pieniędzy to musiałem czekać 2 tygodnie na kasę i wykonać 5 telefonów żeby ją odzyskać a ty jak się spóźnisz z ratą to od razu odsetki naliczają.
03-07-2019 13:58 | Edytowano: 03-07-2019 14:07
PiotrS,
Miałam identycznie i nie wiem czy składać raz jeszcze. Przeszłam przez wniosek, na końcu wpisałam kod z sms, " mieliło" kilka minut i w końcu mnie wyrzuciło z z systemu. Wniosku nie udało się pobrać.
Potwierdzenia nie dostałam, ale czytałam, że może być nawet po 24h. Składać raz jeszcze?
03-07-2019 16:39
03-07-2019 18:09
03-07-2019 20:26
Dostałam potwierdzenie otrzymania upo. Wniosek chcialam też na maila, ale jeszcze nie ma..
Może dotarło jednak.
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |