04-07-2019 19:28
Na adres mejlowy wnioski otrzymacie maksymalnie w przeciągu pięciu dni. Wnioski był wysyłane, nawet jeśli po wprowadzeniu kodu SMS, pojawiał się komunikat o błędzie. Jeżeli otrzymaliście kilka dokumentów UPO, proszę skontaktujcie się ze swoim urzędem, aby ustalić co dalej zrobić z tym wnioskiem. Cieszę się, że udało się Wam złożyć wnioski o świadczenia za pośrednictwem naszej bankowości internetowej- Moje ING.
06-07-2019 22:30 | Edytowano: 06-07-2019 22:32
07-07-2019 20:15
Wiele wiadomości z kopią wniosku w PDF oraz hasłem jest błędem po naszej stronie. Pracujemy, aby to naprawić. Pamiętaj, że najważniejsze jest UPO – to ono jest potwierdzeniem złożenia wniosku.
Proszę, spróbuj wpisać ręczenie hasło z ostatniej wiadomości do wniosku - nie kopiuj go. To powinno pomóc.
10-07-2019 21:47
11-07-2019 22:07
Adres e-mail pobraliśmy z Twoich danych w Moim ING. Sprawdzisz go w zakładce: Dane i ustawienia - Dane. Pamiętaj, że UPO jest najważniejsze.
12-07-2019 20:40
Aby uzyskać prawo do świadczenia 500+ na nowych zasadach tj. od 1 lipca, rodzic dziecka, na które obecnie nie pobiera tego świadczenia, musi złożyć wniosek w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 września 2019 r.
Oznacza to, że tylko złożenie wniosku do końca września 2019 r. gwarantuje takiemu rodzicowi, że świadczenie wychowawcze na nowych zasadach zostanie wypłacone z wyrównaniem od lipca.
12-07-2019 20:44
Cały miesiąc jest na złożenie wniosku aby dostać wyrównanie,po co się tak irytować, ludzie ogarnijcie się.Jak jest potwierdzenie z UPO to jest dobrze
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |