Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Na adres mejlowy wnioski otrzymacie maksymalnie w przeciągu pięciu dni. Wnioski był wysyłane, nawet jeśli po wprowadzeniu kodu SMS, pojawiał się komunikat o błędzie. Jeżeli otrzymaliście kilka dokumentów UPO, proszę skontaktujcie się ze swoim urzędem, aby ustalić co dalej zrobić z tym wnioskiem. Cieszę się, że udało się Wam złożyć wnioski o świadczenia za pośrednictwem naszej bankowości internetowej- Moje ING.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 41 z 47 (5 794 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

[ Edytowane ]
Dostałem dziś 90 maili od ing, każdy z zahasłowanym wnioskiem w pdf, większość wysłanych w tej samej minucie. W międzyczasie dostałem też 90 haseł na skrzynkę ing, każde inne. Żeby było śmieszniej, nie mogę otworzyć żadnego pdfa, bo mam błąd hasła. Próbowałem pierwszy mail z pierwszym hasłem i ostatnie, dalej nie próbuję, bo to nie ma sensu. Dodam, że wniosek składałem jeden.
Odpowiedz
0 Lajków
SmartCheetah
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
01-07-2019
Wiadomość 42 z 47 (5 721 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Wiele wiadomości z kopią wniosku w PDF oraz hasłem jest błędem po naszej stronie. Pracujemy, aby to naprawić. Pamiętaj, że najważniejsze jest UPO – to ono jest potwierdzeniem złożenia wniosku.
Proszę, spróbuj wpisać ręczenie hasło z ostatniej wiadomości do wniosku - nie kopiuj go. To powinno pomóc. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 43 z 47 (5 689 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Nie pomaga. Przy tej liczbie maili i wiadomości nie jestem w stanie dobrać hasła do pliku. Ostatnie otrzymane hasło nie działa z ostatnim pdfem, ani pierwsze z pierwszym. Dziś dostałem smsa od Centrum Świadczeń z informacją, że wniosek wpłynął i że więcej informacji jest na mailu. Na maila nic nie dostałem, więc nie jestem pewien czy adres email we wniosku jest prawidłowy, ale nie sprawdzę tego, bo nie mogę go podejrzeć...
Odpowiedz
0 Lajków
SmartCheetah
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
01-07-2019
Wiadomość 44 z 47 (5 593 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Adres e-mail pobraliśmy z Twoich danych w Moim ING. Sprawdzisz go w zakładce: Dane i ustawienia - Dane. Pamiętaj, że UPO jest najważniejsze. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 45 z 47 (5 556 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Aby uzyskać prawo do świadczenia 500+ na nowych zasadach tj. od 1 lipca, rodzic dziecka, na które obecnie nie pobiera tego świadczenia, musi złożyć wniosek w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 września 2019 r.

Oznacza to, że tylko złożenie wniosku do końca września 2019 r. gwarantuje takiemu rodzicowi, że świadczenie wychowawcze na nowych zasadach zostanie wypłacone z wyrównaniem od lipca.

Odpowiedz
0 Lajków
Roberto78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-07-2019
Wiadomość 46 z 47 (5 501 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa możliwość składania wniosków 500+

Cały miesiąc jest na złożenie wniosku aby dostać wyrównanie,po co się tak irytować, ludzie ogarnijcie się.Jak jest potwierdzenie z UPO to jest dobrze 

Roberto78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-07-2019
Wiadomość 47 z 47 (5 499 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy