01-07-2019 18:05
to jest koszmar, Bank który chce być konkurencyjny i być 3 na rynku, a kolejny raz nie potrafi przygotować na czas do złożenia wniosku, to nie jest pierwszy raz, ten problem jest od czasu wprowadzenia programu 500+, żenada
01-07-2019 19:51
No cóż, wtopa. Rozumiem, że problem istnieje cały dzień?
01-07-2019 19:54
01-07-2019 20:34
01-07-2019 21:04
01-07-2019 21:48
Około godziny 16:00 przywróciliśmy wniosek 500+ i 300+. Bardzo dużo klientów próbuje złożyć wnioski, co obciąża nasz system. Niestety nie możemy obsłużyć wszystkich wniosków jednocześnie, dlatego pojawiają się błędy. Jeżeli możecie, to spróbujcie złożyć wnioski w kolejnych dniach. Przepraszam Was za utrudnienia.
01-07-2019 23:27 | Edytowano: 01-07-2019 23:28
02-07-2019 05:01
jest 2 lipca godzina 5 rano wstalam specjalnie wczesniej i dalej nie mozna zlozyc wnioskow, cos nie tak
02-07-2019 05:11
zgadzam się, ja mam konto w innym banku i tam złożyłam wnioski bez problemu, dzis wstalam przed 5 i jakos dalej nie dziala, wchodza dwa programy od 1 lipca i zamiast skupić się na przygotowaniu systemów to nie wiem co robił bank
02-07-2019 05:33
jak można pisać że coś działa jak nie działa
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |