01-07-2019 18:05
to jest koszmar, Bank który chce być konkurencyjny i być 3 na rynku, a kolejny raz nie potrafi przygotować na czas do złożenia wniosku, to nie jest pierwszy raz, ten problem jest od czasu wprowadzenia programu 500+, żenada
01-07-2019 19:51
No cóż, wtopa. Rozumiem, że problem istnieje cały dzień?
01-07-2019 19:54
01-07-2019 20:34
01-07-2019 21:04
01-07-2019 21:48
Około godziny 16:00 przywróciliśmy wniosek 500+ i 300+. Bardzo dużo klientów próbuje złożyć wnioski, co obciąża nasz system. Niestety nie możemy obsłużyć wszystkich wniosków jednocześnie, dlatego pojawiają się błędy. Jeżeli możecie, to spróbujcie złożyć wnioski w kolejnych dniach. Przepraszam Was za utrudnienia.
01-07-2019 23:27 | Edytowano: 01-07-2019 23:28
02-07-2019 05:01
jest 2 lipca godzina 5 rano wstalam specjalnie wczesniej i dalej nie mozna zlozyc wnioskow, cos nie tak
02-07-2019 05:11
zgadzam się, ja mam konto w innym banku i tam złożyłam wnioski bez problemu, dzis wstalam przed 5 i jakos dalej nie dziala, wchodza dwa programy od 1 lipca i zamiast skupić się na przygotowaniu systemów to nie wiem co robił bank
02-07-2019 05:33
jak można pisać że coś działa jak nie działa
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |