01-07-2019 18:05
to jest koszmar, Bank który chce być konkurencyjny i być 3 na rynku, a kolejny raz nie potrafi przygotować na czas do złożenia wniosku, to nie jest pierwszy raz, ten problem jest od czasu wprowadzenia programu 500+, żenada
01-07-2019 19:51
No cóż, wtopa. Rozumiem, że problem istnieje cały dzień?
01-07-2019 19:54
01-07-2019 20:34
01-07-2019 21:04
01-07-2019 21:48
Około godziny 16:00 przywróciliśmy wniosek 500+ i 300+. Bardzo dużo klientów próbuje złożyć wnioski, co obciąża nasz system. Niestety nie możemy obsłużyć wszystkich wniosków jednocześnie, dlatego pojawiają się błędy. Jeżeli możecie, to spróbujcie złożyć wnioski w kolejnych dniach. Przepraszam Was za utrudnienia.
01-07-2019 23:27 | Edytowano: 01-07-2019 23:28
02-07-2019 05:01
jest 2 lipca godzina 5 rano wstalam specjalnie wczesniej i dalej nie mozna zlozyc wnioskow, cos nie tak
02-07-2019 05:11
zgadzam się, ja mam konto w innym banku i tam złożyłam wnioski bez problemu, dzis wstalam przed 5 i jakos dalej nie dziala, wchodza dwa programy od 1 lipca i zamiast skupić się na przygotowaniu systemów to nie wiem co robił bank
02-07-2019 05:33
jak można pisać że coś działa jak nie działa
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |