03-12-2020 09:31
03-12-2020 09:32
Proszę podać informację gdzie można składać reklamacje o rekompensatę !
03-12-2020 09:34
@ewelina odpowiedziałam na Twoje pytanie w tym wątku
03-12-2020 09:37
normalnie katastrofa, ostatnia awaria miała miejsce 16 listopada, na maila w tej sprawie dostałem suchą odpowiedź w stylu była ponad godzinna awaria, przepraszamy, jak nie masz dalej łączności skontaktuj się, ponowiłem więc maila "
Dziękuje za odpowiedź, niezbyt satysfakcjonującą, ale jednak. To, że była przeszło godzinna awaria to wiemy, to, że nie zdarzyło się to incydentalnie też wiemy, informacja w tym zakresie nie była potrzebna. Liczyłem na inną próbę wyjścia z twarzą z tej sytuacji, choćby w postaci, nie wiem, zwrotu prowizji za jakiś okres, udostępnienia arkusza zleceń w ilości ofert większej niż 1 darmowa, przyznania dostępu do statici w następnym roku itp. Możliwości było i jeszcze jest dużo. Dam sobie jeszcze czas przed podjęciem decyzji bowiem sucha infomacja o awarii i przepraszam tu nie wystarczy."
i co ? i jajco, nawet się nikt nie pofatygował odpowiedzieć, a awarii takich była całkiem sporo, mógłbym nawet dokładne daty tu przytoczyć, bo wiem kiedy poniosłem straty inwestycyjne z powodu "odcięcia od koryta" i straty z tytułu nie podjęcia zyskownych transakcji także z tytułu "odcięcia od koryta" i braku możliwości reakcji na zmieniającą się sytuację
moja prowizja jak zapewne dostanę niebawem rozliczenie, będzie mała, liczona w tysiącach złotych, ale nawet tak małego klienta już straciliście
03-12-2020 09:42
dodzwonienie się do biura maklerskiego, po 15 minutach słuchaniu muzyczki dalej zerowe... a to też świadczy o profesjonaliźmie instytucji, to zatrudnijcie więcej konsultantów w kubikach, zadzwoniłem sobie na infolinię zwykłą i ... przepraszamy ale wszyscy nasi konsultanci są zajęci i ... rozłączyło
gratuluję biznesowego podejścia
a ranking 1szego biura maklerskiego jest tu najwyraźniej nieporozumieniem, najkulturalniej pisząc
03-12-2020 09:42
Dokładnie, tylko popatrzcie że my jako "mali" też dajemy zarobić ing czy innemu bankowi. Jeśli kilkaset (a po takich jajach to i może tysiące) ludzi się wkurzy to ing w skali roku straci naprawdę niezly hajs. No ale co się dziwić, widocznie studenty im składają tego maklera
03-12-2020 09:43
03-12-2020 09:45
To, że nie pierwszy raz jest problem z kontem maklerskim robi się już normą... Rozumiem, że Bank nie radzi sobie z problemem ale dlaczego nie ma możliwości połączenia się z infolinią w celu złożenia zlecenia telefonicznego maklerowi? Telefony po prostu milczą brak kontaktu...
03-12-2020 09:47
Kobieta na infolinii twierdzi, że "pracują nad rozwiązaniem w jak najkrótszym czasie".
Ja właśnie przeglądam oferty konkurencji...
03-12-2020 09:47
powiadomiłem już gazetę parkiet, ludzie ogarnijcie się w tym banku
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |