15-12-2020 08:14
Napisz do nas wiadomość w Maklerze lub zadzwoń 32 357 00 32.
15-12-2020 14:26
Uzyskałem odpowiedź połowicznie zadowalającą.
Nastąpiło rozliczenie jedynie listopada, grudzień będzie w przyszłą niedzielę i dopiero wtedy mogę wnosić o wyrównanie.
Nadal wiesza mi notowania niektórych spółek.
Wnioskowałem zgodnie z zaleceniem o dostęp do 4Max i zero odpowiedzi.
15-12-2020 14:29
Przy tej ilości wiadomości możemy nie odpowiadać natychmiast.
Skontaktuj się proszę telefonicznie.
15-12-2020 15:00 | Edytowano: 15-12-2020 15:02
15-12-2020 15:04
"Uzyskaj dane do logowania
Zaloguj się do Moje ING, wejdź w zakładkę Makler i wyślij wiadomość do nas
Dane wyślemy Ci jeszcze w tym samym dniu lub w kolejnym dniu roboczym."
Pełna instrukcja pod linkiem: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/inwestycje-gieldowe/notowania-4max
17-12-2020 07:33
17-12-2020 09:54
N4Max: przez forum nie mamy takiej możliwości. Musisz zadzwonić.
Obrót: To sprawdzisz w zakładce Konto -> Informacje o koncie.
17-12-2020 12:44
17-12-2020 12:46
Ostatni dzień roboczy miesiąca.
18-12-2020 09:05
Dzisiaj znowu masakra.
Wysłanie zlecenia, to 10 sekund mielenia.
Niestety, ale makler nadal jest nieużywalny.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |