15-12-2020 08:14
Napisz do nas wiadomość w Maklerze lub zadzwoń 32 357 00 32.
15-12-2020 14:26
Uzyskałem odpowiedź połowicznie zadowalającą.
Nastąpiło rozliczenie jedynie listopada, grudzień będzie w przyszłą niedzielę i dopiero wtedy mogę wnosić o wyrównanie.
Nadal wiesza mi notowania niektórych spółek.
Wnioskowałem zgodnie z zaleceniem o dostęp do 4Max i zero odpowiedzi.
15-12-2020 14:29
Przy tej ilości wiadomości możemy nie odpowiadać natychmiast.
Skontaktuj się proszę telefonicznie.
15-12-2020 15:00 | Edytowano: 15-12-2020 15:02
15-12-2020 15:04
"Uzyskaj dane do logowania
Zaloguj się do Moje ING, wejdź w zakładkę Makler i wyślij wiadomość do nas
Dane wyślemy Ci jeszcze w tym samym dniu lub w kolejnym dniu roboczym."
Pełna instrukcja pod linkiem: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/inwestycje-gieldowe/notowania-4max
17-12-2020 07:33
17-12-2020 09:54
N4Max: przez forum nie mamy takiej możliwości. Musisz zadzwonić.
Obrót: To sprawdzisz w zakładce Konto -> Informacje o koncie.
17-12-2020 12:44
17-12-2020 12:46
Ostatni dzień roboczy miesiąca.
18-12-2020 09:05
Dzisiaj znowu masakra.
Wysłanie zlecenia, to 10 sekund mielenia.
Niestety, ale makler nadal jest nieużywalny.
Witam,
mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?
08-01-2025Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja
08-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |