15-12-2020 08:14
Napisz do nas wiadomość w Maklerze lub zadzwoń 32 357 00 32.
15-12-2020 14:26
Uzyskałem odpowiedź połowicznie zadowalającą.
Nastąpiło rozliczenie jedynie listopada, grudzień będzie w przyszłą niedzielę i dopiero wtedy mogę wnosić o wyrównanie.
Nadal wiesza mi notowania niektórych spółek.
Wnioskowałem zgodnie z zaleceniem o dostęp do 4Max i zero odpowiedzi.
15-12-2020 14:29
Przy tej ilości wiadomości możemy nie odpowiadać natychmiast.
Skontaktuj się proszę telefonicznie.
15-12-2020 15:00 | Edytowano: 15-12-2020 15:02
15-12-2020 15:04
"Uzyskaj dane do logowania
Zaloguj się do Moje ING, wejdź w zakładkę Makler i wyślij wiadomość do nas
Dane wyślemy Ci jeszcze w tym samym dniu lub w kolejnym dniu roboczym."
Pełna instrukcja pod linkiem: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/inwestycje-gieldowe/notowania-4max
17-12-2020 07:33
17-12-2020 09:54
N4Max: przez forum nie mamy takiej możliwości. Musisz zadzwonić.
Obrót: To sprawdzisz w zakładce Konto -> Informacje o koncie.
17-12-2020 12:44
17-12-2020 12:46
Ostatni dzień roboczy miesiąca.
18-12-2020 09:05
Dzisiaj znowu masakra.
Wysłanie zlecenia, to 10 sekund mielenia.
Niestety, ale makler nadal jest nieużywalny.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |