07-12-2020 17:35
Byłoby najlepiej, gdybyście w ramach postanowienia poprawy zaoferowali klientom dostęp do rynków zagranicznych.
07-12-2020 17:42
08-12-2020 07:22
Jeżeli elektryczne to średnia cena za 1 KWh to około 0,55gr zostańcie przy pełnym koncie jeżeli ktoś lub i w przyszłości chce zająć się poważniej grą na giełdzie. Oferują dostęp do ciekawej aplikacji więc jest ok trzeba poświęcić trochę czasu żeby nauczyć się panować nad funkcjami i wykresami natomiast przynosi to w czasie "X" dobre korzyści. Przynajmniej w przyszłości jak najwyższy pozwoli może tylko tym się człowiek zajmie na emeryturze. Im więcej poświęcicie teraz czasu to później to zaprocentuje.
08-12-2020 11:10
Z tą data to chyba błędnie. 01.11.2021 r. będzie dopiero za około rok. Nieprawdaż?
08-12-2020 11:12
08-12-2020 14:58
Jeśli pominąłem kogoś w odpowiedzi, proszę o sygnał.
-----------------------------------------------
@Batman_xp1 pytałeś
08-12-2020 22:35
Proszę o odpowiedź.
Jaki tytuł wiadomości wpisać?
Chodzi oczywiście o tę w której zwracam się z prośbą o zwrot prowizji za okres od 1.11
Przy okazji - inicjatywa ING jest zdecydowanie najlepsza z możliwych. Zakładam, że niewielu będzie niezadowolonych.
Ja dzięki temu zyskam i to bardzo dużo, więc plany zmiany maklera już są nieaktualne.
09-12-2020 08:31
Aby z tego skorzystać – wystarczy nam wysłać wiadomość przez system Makler o treści „Proszę o zwrot prowizji za dni od 1 listopada do 6 grudnia”
09-12-2020 08:50
Dzień dobry. Czy wykorzystanie zwrotu prowizji za okres 1 listopada do 6 grudnia wpływa w jakikolwiek sposób na inne roszczenia wobec ING z tytułu niedostępności Maklera? Innymi słowy czy zaspokojenie powyższego roszczenia wyczerpuje kwestie wcześniejszych reklamacji zgłoszonych podczas awarii Maklera?
09-12-2020 08:53
Drążę.
Wchodzę na konto makler.
Wchodzę w wiadomości.
Wybieram nową.
Wpisuję treść
„Proszę o zwrot prowizji za dni od 1 listopada do 6 grudnia”
Wysyłam bez tematu?
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |