07-12-2020 17:35
Byłoby najlepiej, gdybyście w ramach postanowienia poprawy zaoferowali klientom dostęp do rynków zagranicznych.
07-12-2020 17:42
08-12-2020 07:22
Jeżeli elektryczne to średnia cena za 1 KWh to około 0,55gr zostańcie przy pełnym koncie jeżeli ktoś lub i w przyszłości chce zająć się poważniej grą na giełdzie. Oferują dostęp do ciekawej aplikacji więc jest ok trzeba poświęcić trochę czasu żeby nauczyć się panować nad funkcjami i wykresami natomiast przynosi to w czasie "X" dobre korzyści. Przynajmniej w przyszłości jak najwyższy pozwoli może tylko tym się człowiek zajmie na emeryturze. Im więcej poświęcicie teraz czasu to później to zaprocentuje.
08-12-2020 11:10
Z tą data to chyba błędnie. 01.11.2021 r. będzie dopiero za około rok. Nieprawdaż?
08-12-2020 11:12
08-12-2020 14:58
Jeśli pominąłem kogoś w odpowiedzi, proszę o sygnał.
-----------------------------------------------
@Batman_xp1 pytałeś
08-12-2020 22:35
Proszę o odpowiedź.
Jaki tytuł wiadomości wpisać?
Chodzi oczywiście o tę w której zwracam się z prośbą o zwrot prowizji za okres od 1.11
Przy okazji - inicjatywa ING jest zdecydowanie najlepsza z możliwych. Zakładam, że niewielu będzie niezadowolonych.
Ja dzięki temu zyskam i to bardzo dużo, więc plany zmiany maklera już są nieaktualne.
09-12-2020 08:31
Aby z tego skorzystać – wystarczy nam wysłać wiadomość przez system Makler o treści „Proszę o zwrot prowizji za dni od 1 listopada do 6 grudnia”
09-12-2020 08:50
Dzień dobry. Czy wykorzystanie zwrotu prowizji za okres 1 listopada do 6 grudnia wpływa w jakikolwiek sposób na inne roszczenia wobec ING z tytułu niedostępności Maklera? Innymi słowy czy zaspokojenie powyższego roszczenia wyczerpuje kwestie wcześniejszych reklamacji zgłoszonych podczas awarii Maklera?
09-12-2020 08:53
Drążę.
Wchodzę na konto makler.
Wchodzę w wiadomości.
Wybieram nową.
Wpisuję treść
„Proszę o zwrot prowizji za dni od 1 listopada do 6 grudnia”
Wysyłam bez tematu?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |