06-12-2020 15:55
Batman_xp1, reklamacje złożone przez formularz na stronie będą widoczne tylko w bankowości internetowej Moje ING. Formularz był dostępny w czasie kiedy Makler nie działał, dlatego tam reklamacje nie będą widoczne - ale bez obaw, wszystkie zgłoszenia trafią do Biura Maklerskiego.
06-12-2020 16:51 | Edytowano: 06-12-2020 17:04
@mikesz:
@RAFALP:Moim zdaniem, to wypłacać będą tylko to co straciliśmy na spadkach danych cen akcji,...
Obawiam sie ze Twoje oczekiwania sa zbyt optymistyczne niestety :-)
Przecież to jest oczywista, rzeczywista i realna strata, już raz tak miałem jakieś 3 miesiące temu. Do godz. 9.20 nie mogłem się zalogować. Przez te 20 minut od rozpoczęcia giełdy, akcje nagle zaczęły, spadać, straciłem 350 zł, które po uznaniu reklamacji zostały mi zwrócone, błąd był po stronie banku.
07-12-2020 02:10
07-12-2020 06:46
Makler powinien już być dostępny. Jeśli u Ciebie jest inaczej, prosimy, żebyś spróbował skorzystać z innej przeglądarki niż ta, na której pracujesz. W sytuacji dalszych kłopotów z widocznością Maklera, prosimy o kontakt z infolinią (32 357 00 32). Sprawdzimy to w naszym systemie.
07-12-2020 07:12
07-12-2020 08:50
Jak obecnie można składać reklamacje ws. maklera ?
07-12-2020 12:03
Chcielibyśmy jeszcze raz przeprosić za awarię naszego systemu maklerskiego. W pełni rozumiemy niezadowolenie naszych Klientów z tego powodu. Dlatego dzisiaj podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
- zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać.
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.
07-12-2020 12:18
Gdzie nalezy zlozyc wniosek (lub jak powinien wygladac) zwiazany z:
"- zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler."
07-12-2020 14:00
No, i takie rekompensaty to ja rozumiem.
07-12-2020 14:09
"- zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler."
w systemie makler -> konto -> wnioski
nie ma zakładki umożliwiającej wystąpienie o zwrot prowizji
czy będzie niebawem czy w inny sposób trzeba taki wniosek składać tytułem rekompensaty za ostatnie wydarzenia ?
Żeby zamknąć IKE konieczna jest wizyta w placówce. Listę dostępnych placówek znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial
27-12-2024Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |