06-12-2020 11:58
Ale czy to jest normalne, że całkowicie kwota, która była na koncie maklerskim została odjęta od całości moich środków na wszystkich otwarych rachunkach/ funduszach etc?
06-12-2020 12:10
06-12-2020 12:15 | Edytowano: 06-12-2020 12:15
06-12-2020 12:42
20 dni bez prowizji to za mało aby zatrzymać klientów. Minimum 3 miesiące, to ludzie by zapomnieli o awarii i nie myśleliby o przenosinach do konkurencji. A tak to większość wykorzysta brak prowizji do skeszowania zysków i wytransferuje środki to bezawaryjnego maklera
06-12-2020 12:50 | Edytowano: 06-12-2020 12:54
Witam,
Ja niestety maklera wciąż nie mam. Dobra, po czyszczeniu ciasteczek już jest.
06-12-2020 12:55
06-12-2020 13:08 | Edytowano: 06-12-2020 13:14
Nie narzekaj. Przeciez mogli napisac - nie pobierzemy prowizji za transakcje dokonane w czasie gdy system byl niesprawny :-)) .Jak jaja to na calego. Biorac pod uwage ile sesji pozostalo do konca roku roznica znikoma. Mam natomiast pytanie do pracownikow - a co z oplatami za pakiety? W pelnej wysokosci? Niewazne ze nie moglem korzystac z pakietu?
06-12-2020 14:37
@minokesz - no i jeszcze długopis gratis. Jesteś zwycięzcą!
06-12-2020 15:41
Moim zdaniem, to wypłacać będą tylko to co straciliśmy na spadkach danych cen akcji, czyli różnicę wyższej ceny sprzed awarii, a niższej ceny po awarii . A to że ktoś kilka razy nie kupił na dołku i nie sprzedał kilka razy na górce z powodu nie działania maklera , to raczej ich nie będzie interesować
06-12-2020 15:51
@RAFALP:Moim zdaniem, to wypłacać będą tylko to co straciliśmy na spadkach danych cen akcji,...
Obawiam sie ze Twoje oczekiwania sa zbyt optymistyczne niestety :-)
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |