04-12-2020 13:44
04-12-2020 13:45
04-12-2020 13:46
Twoje pieniądze są teraz "...przywracaniem i łączeniem wszystkich zaległych transakcji."
Gorzej jak połączą co nie trzeba.
04-12-2020 13:49
@loscik82 Proponuję zajrzeć do portfeli prezesa i Marka Kondrata. I tam ich poszukać. Wszystkiego chyba jeszcze wydać nie zdążyli.
04-12-2020 13:50
A może zdążyli?
04-12-2020 13:52
04-12-2020 13:55
Nikt też nie będzie się spinał w weekend. IT-owcom z ING należy się przecież odpoczynek po 47-godzinnej "walce".
W poniedziałek wracamy do dzisiejszej "normalności". I tak w kółko do świąt. Tylko których?
04-12-2020 13:55
No to jest raczej oczywiste że jak jest weekend prze nimi to nie będą się spinać żeby to naprawić dzisiaj.... To nawet nie ma co marzyć.
04-12-2020 13:56 | Edytowano: 04-12-2020 14:00
Zrozumcie iż w skali poważnych transakcji Wasze groszowe problemy nikogo nie interesują. Zawsze poważnych graczy obsługuje się kosztem małych. Jedyne co mozna zrobić to nagłośnić sprawę i pójść w stronę pozwu zbiorowego. Tylko ochrona wizerunku może spowodować, iż nie nastąpią próby umniejszenia strat zwykłych śmiertelników. Jak nie, to zacznie się mail przyszedł 5 min po czasie, reklamacja nie była precyzyjna, trzeba było dzwonić do skutku - przykro nam. Poza tym - indywidualnie rozmontują temat przedstawiajac go jako wielki sukces. Ludzie dostaną bryloczek, długopis i szafa gra.
04-12-2020 14:03
A dostaniemy króliczą łapkę na szczęście na pamiątkę tego wydarzenia ? Ja trzymam kciuki od wczoraj i uważam, że mi się należy.
To nic że jestem jakieś 20k lekko w plecy. Ważne jest wsparcie, bo przecież to DM jest tu poszkodowany i dzielnie walczy w naszym imieniu i dla naszego dobra
Może chociaż podacie kolejny termin kolejnego terminu w którym podacie kolejny termin którego nie dotrzymacie?
Tak aby nadzieje nam w sercach nie zgasła.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |