04-12-2020 13:44
04-12-2020 13:45
04-12-2020 13:46
Twoje pieniądze są teraz "...przywracaniem i łączeniem wszystkich zaległych transakcji."
Gorzej jak połączą co nie trzeba.
04-12-2020 13:49
@loscik82 Proponuję zajrzeć do portfeli prezesa i Marka Kondrata. I tam ich poszukać. Wszystkiego chyba jeszcze wydać nie zdążyli.
04-12-2020 13:50
A może zdążyli?
04-12-2020 13:52
04-12-2020 13:55
Nikt też nie będzie się spinał w weekend. IT-owcom z ING należy się przecież odpoczynek po 47-godzinnej "walce".
W poniedziałek wracamy do dzisiejszej "normalności". I tak w kółko do świąt. Tylko których?
04-12-2020 13:55
No to jest raczej oczywiste że jak jest weekend prze nimi to nie będą się spinać żeby to naprawić dzisiaj.... To nawet nie ma co marzyć.
04-12-2020 13:56 | Edytowano: 04-12-2020 14:00
Zrozumcie iż w skali poważnych transakcji Wasze groszowe problemy nikogo nie interesują. Zawsze poważnych graczy obsługuje się kosztem małych. Jedyne co mozna zrobić to nagłośnić sprawę i pójść w stronę pozwu zbiorowego. Tylko ochrona wizerunku może spowodować, iż nie nastąpią próby umniejszenia strat zwykłych śmiertelników. Jak nie, to zacznie się mail przyszedł 5 min po czasie, reklamacja nie była precyzyjna, trzeba było dzwonić do skutku - przykro nam. Poza tym - indywidualnie rozmontują temat przedstawiajac go jako wielki sukces. Ludzie dostaną bryloczek, długopis i szafa gra.
04-12-2020 14:03
A dostaniemy króliczą łapkę na szczęście na pamiątkę tego wydarzenia ? Ja trzymam kciuki od wczoraj i uważam, że mi się należy.
To nic że jestem jakieś 20k lekko w plecy. Ważne jest wsparcie, bo przecież to DM jest tu poszkodowany i dzielnie walczy w naszym imieniu i dla naszego dobra
Może chociaż podacie kolejny termin kolejnego terminu w którym podacie kolejny termin którego nie dotrzymacie?
Tak aby nadzieje nam w sercach nie zgasła.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |