04-12-2020 13:11
Ja się zastanawiam co oznaczają słowa: "łączeniem zaległych transakcji".
Moja np. jest to, że ETFa od wczoraj nie mogę sprzedać. Rozumiem, że mi to rozliczą w cenie jaka podałem w reklamacji...
04-12-2020 13:11
No to teraz nie podali...
04-12-2020 13:11
Kupienia czasu i dawania złudnej nadziei , uczą tego na tanich szkoleniach psychologicznych. Lepiej mieć nadzieję i się zawieść jak myśleć jak tu ich zaskarżyć jak byś zareaagował jak byś siędowiedział że dostaniesz dostęp najwcześniej w poniedziałkową sesję???
04-12-2020 13:12
No cóż, jaki DM takie i komunikaty.
04-12-2020 13:12
"kolejny spodziewany termin"
04-12-2020 13:12
04-12-2020 13:14
Sytuacja wygląda tak:
Jeśli lewarowałeś, to masz sprzedać akcje, gdy wróci możliwość i wystąpić do nich o rekompensatę różnicy między planowaną transakcją, a rzeczywistą.
04-12-2020 13:16 | Edytowano: 04-12-2020 13:17
Dzięki za wczorajszą sprzedaź Orange o godz. 9.20 i kupienie tej samej ilości w dniu dzisiejszym o godz. 13.15
04-12-2020 13:16
"gdy wróci możliwość", a wróci?
04-12-2020 13:16
Jesteśmy na dobrej drodze. ING przeszło ze starań w przywróceniu działania aplikacji do starań w podaniu spodziewanego terminu uruchomienia aplikacji
Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-20251. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole
... 16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |