04-12-2020 12:22
04-12-2020 12:24
Od mojego dzisiejszego pierwszego wpisu minęło już kilka godzin i nie uzyskałem na tym forum żadnej odpowiedzi od pracowników ING i szczerze mówiąc czuję się w pełni lekceważony. Pojawiły się odpowiedzi w przypadku dwóch moich pytań kiedy zadał je ktoś inny, dzięki dla pytających. Widocznie mój wpis był za długi i skomplikowany by męczyć się z jego przeczytaniem. Trudno.
Wracam jednak do ostatniego pytania: Jaką dokładnie formę ma mieć zgłoszenie reklamacji - należy wpisywać rodzaj akcji spółki czy innego waloru i godzinę kiedy chce się dokonać transakcji "na żywo" w trakcie sesji, czy opisać swoje plany post factum? Domyślam, się, że piękny opis na koniec sesji będzie życzeniowy i nieskuteczny.
Inna sprawa, że w moim przypadku nie mam żadnej możliwości śledzenia zachowania kursów spółek "na żywo" bo nie posiadam do tego celu żadnego innego narzędzia i nie mam konta w innym BM. Mógłbym więc pisać tylko "teraz dokonuję zakup" nie mając pojęcia jaki jest kurs spółki. To kuriozalne.
Mógłby prosić moderatorów o to doprecyzowanie kwestii składania reklamacji?
04-12-2020 12:30
30 minut.
04-12-2020 12:32
Dzwonisz na infolinie i zgłaszasz co chcesz zrobić. Ja czekałem 30 min na połączenie. To że sobie jakąś godzinę wymyślisz nie podziała. Tylko na podstawie zgłoszenia możesz złożyć reklamację. Tak zostałem poinformowany na infolinii.
04-12-2020 12:32
30 minut - otwieramy szampana i obdarowujemy się radością.
04-12-2020 12:32
04-12-2020 12:33 | Edytowano: 04-12-2020 12:35
Ja teraz kupowałbym Allegro po 75,6 za akcję. 1000 akcji.
A teraz sprzedawał za 74,5
To jakieś żarty.
04-12-2020 12:35
04-12-2020 12:38
Rozumiem że skoro za 20 trzynasta nie ma żądnego komunikatu. To makler ruszy za 20 minut.
04-12-2020 12:41
Niestety nie, makler ruszy jeśli o 13.05 nie będzie komunikatu, że czynią wszystko, by przed kocem sesji uruchomić i należy trzymać kciuki.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |