03-12-2020 21:47
Po co listem poleconym? Wysyłasz linkiem wskazanym przez bank, potwierdzenie złożenia reklamacji na meila. Szybciej i prościej.
Ja już złożyłem.
03-12-2020 22:26
Przepraszamy za te trudności Nikt nie lubi awarii.
Pracujemy, żeby jak najszybciej przywrócić dostępność modułu Makler. O szczegółach będziemy informowali w zakładce Aktualności na na naszej stronie.
03-12-2020 22:59
03-12-2020 23:14
Jak klient banku nie spłaca zobowiązania lub pojawi się przesłanka o niewypłacalności to bank przyjmuje ochoczo "przepraszam" i wręcza kwiaty klientowi w ramach wsparcia duchowego?
Nie, nic takiego - wysyła windykatorów lub wypowiada umowę kredytu.
Niejedna firma padła po cofnięciu przyznanej pożyczki na inwestycje.
03-12-2020 23:27
JAKA JEST SZANSA ŻE JUTRO BĘDZIE DZIAŁAĆ ?????????!!!!!!!11111
04-12-2020 05:15
04-12-2020 06:16
04-12-2020 06:44 | Edytowano: 04-12-2020 06:46
04-12-2020 06:48
Czy ING pozwoli dzisiaj realizować zyski / straty? Czy informatyk już wstał i wybiera się do pracy? Dlaczego tak mało informacji w mediach?
04-12-2020 07:39
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |