12-08-2019 20:29
Witam, dzisiaj mam problem na moim koncie osobistym, który dotyczy zarówno aplikacji mobilnej jak i strony bankowej, otóż na widoku mojego konta okienko gdzie normalnie pokazuje się suma moich transakcji w tym miesiącu napisane jest, że żadnych transakcji nie było, a takie okno z podsumowaniem wydatków za poprzednie miesiące również jest "szare" nie ma w nim danych. Czy wiedzą Państwo skąd ten problem się wziął i o co w ogóle z nim chodzi?
Dzięki i pozdrawiam
13-08-2019 20:15
Sekcja Wydatki w moim ING działa prawidłowo. Nie mieliśmy innych zgłoszeń w tym temacie. Proszę prześlij nam przez skrzynkę Wiadomości w Moim ING zrzut ekranu z Twojej bankowości. Zweryfikujemy dlaczego pojawia się taki błąd u Ciebie.
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.
14-01-2025Cześć,
Razem z żoną posiadamy działkę o statusie rolno-budowlanym, która ma 3000m2. Obecnie na działce mamy budynek w stanie "stan surowy zamkniętym", który jest wyceniany na wartość 350 000 PLN + kwo
... 14-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |