12-08-2019 20:29
Witam, dzisiaj mam problem na moim koncie osobistym, który dotyczy zarówno aplikacji mobilnej jak i strony bankowej, otóż na widoku mojego konta okienko gdzie normalnie pokazuje się suma moich transakcji w tym miesiącu napisane jest, że żadnych transakcji nie było, a takie okno z podsumowaniem wydatków za poprzednie miesiące również jest "szare" nie ma w nim danych. Czy wiedzą Państwo skąd ten problem się wziął i o co w ogóle z nim chodzi?
Dzięki i pozdrawiam
13-08-2019 20:15
Sekcja Wydatki w moim ING działa prawidłowo. Nie mieliśmy innych zgłoszeń w tym temacie. Proszę prześlij nam przez skrzynkę Wiadomości w Moim ING zrzut ekranu z Twojej bankowości. Zweryfikujemy dlaczego pojawia się taki błąd u Ciebie.
Nie pisałem o rozmytym skanie dowodu osobistego.
Dokument będzie czytelny. Wszystko będzie można z niego odczytać.
Chciałem tak jak to zrobiłem w innym banku - rozmyć tylko i wyłącznie zdjęcie twarzy
ab
... 09-09-2024Cześć.
Chciałem przetestować możliwość zakończenia ubezpieczenia przez aplikację mobilną - działa pięknie. Fajnie, że to wprowadziliście.
Wg umowy zobowiązany jestem utrzymywać ubezpieczenie przez 3 la
... 09-09-2024Update - udało się rozwiązać problem na Androidzie 9.
Okazało się że istnieją równolegle 2 wersje Android System Webview:
- Android System Webview, wersja 66.0... zainstalowany domyślnie na moim Androi
... 09-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
6 | |
6 |