Odpowiedz

Błąd w potwierdzeniu w formacie .pdf

Szanowne ING,

 

przy pobieraniu potwierdzeń w formacie .pdf, nie wyświetla litery "ł" w danych płatnika i odbiorcy. Zamiast niej jest "?".

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 1 z 5 (6 278 wyświetleń)

Re: Błąd w potwierdzeniu w formacie .pdf

@Mitchris proszę zaktualizuj przeglądarkę Adobe Reader. Daj nam znać, czy nadal występuje u Ciebie ta sytuacja.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 5 (6 232 wyświetleń)

Re: Błąd w potwierdzeniu w formacie .pdf

Prawdopodobnie używam najnowszej wersji, ale na razie AR nie łączy się z serwerem aktualizacji. Dam znać za parę dni. 

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 3 z 5 (6 218 wyświetleń)

Re: Błąd w potwierdzeniu w formacie .pdf

Udało mi się ustalić, że używam najnowszej wersji. Odnośnie problemu - z tego co zauważyłem to dotyczy on jednego potwierdzenia jednej transakcji. Potwierdzenia innych transakcji były w porządku.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 4 z 5 (6 130 wyświetleń)

Re: Błąd w potwierdzeniu w formacie .pdf

Proszę napisz do nas w tym temacie w Moim ING i opisz, którego konkretnie potwierdzenia dotyczył ten błąd. Nasi specjaliści sprawdzą dlaczego tak się dzieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (6 089 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy