15-08-2019 09:05
Szanowne ING,
przy pobieraniu potwierdzeń w formacie .pdf, nie wyświetla litery "ł" w danych płatnika i odbiorcy. Zamiast niej jest "?".
16-08-2019 09:20
@Mitchris proszę zaktualizuj przeglądarkę Adobe Reader. Daj nam znać, czy nadal występuje u Ciebie ta sytuacja.
16-08-2019 12:45
Prawdopodobnie używam najnowszej wersji, ale na razie AR nie łączy się z serwerem aktualizacji. Dam znać za parę dni.
17-08-2019 23:41
Udało mi się ustalić, że używam najnowszej wersji. Odnośnie problemu - z tego co zauważyłem to dotyczy on jednego potwierdzenia jednej transakcji. Potwierdzenia innych transakcji były w porządku.
18-08-2019 20:05
Proszę napisz do nas w tym temacie w Moim ING i opisz, którego konkretnie potwierdzenia dotyczył ten błąd. Nasi specjaliści sprawdzą dlaczego tak się dzieje.
U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |