15-08-2019 09:05
Szanowne ING,
przy pobieraniu potwierdzeń w formacie .pdf, nie wyświetla litery "ł" w danych płatnika i odbiorcy. Zamiast niej jest "?".
16-08-2019 09:20
@Mitchris proszę zaktualizuj przeglądarkę Adobe Reader. Daj nam znać, czy nadal występuje u Ciebie ta sytuacja.
16-08-2019 12:45
Prawdopodobnie używam najnowszej wersji, ale na razie AR nie łączy się z serwerem aktualizacji. Dam znać za parę dni.
17-08-2019 23:41
Udało mi się ustalić, że używam najnowszej wersji. Odnośnie problemu - z tego co zauważyłem to dotyczy on jednego potwierdzenia jednej transakcji. Potwierdzenia innych transakcji były w porządku.
18-08-2019 20:05
Proszę napisz do nas w tym temacie w Moim ING i opisz, którego konkretnie potwierdzenia dotyczył ten błąd. Nasi specjaliści sprawdzą dlaczego tak się dzieje.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |