12-08-2019 20:29
Witam, dzisiaj mam problem na moim koncie osobistym, który dotyczy zarówno aplikacji mobilnej jak i strony bankowej, otóż na widoku mojego konta okienko gdzie normalnie pokazuje się suma moich transakcji w tym miesiącu napisane jest, że żadnych transakcji nie było, a takie okno z podsumowaniem wydatków za poprzednie miesiące również jest "szare" nie ma w nim danych. Czy wiedzą Państwo skąd ten problem się wziął i o co w ogóle z nim chodzi?
Dzięki i pozdrawiam
13-08-2019 20:15
Sekcja Wydatki w moim ING działa prawidłowo. Nie mieliśmy innych zgłoszeń w tym temacie. Proszę prześlij nam przez skrzynkę Wiadomości w Moim ING zrzut ekranu z Twojej bankowości. Zweryfikujemy dlaczego pojawia się taki błąd u Ciebie.
U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |