12-08-2019 20:29
Witam, dzisiaj mam problem na moim koncie osobistym, który dotyczy zarówno aplikacji mobilnej jak i strony bankowej, otóż na widoku mojego konta okienko gdzie normalnie pokazuje się suma moich transakcji w tym miesiącu napisane jest, że żadnych transakcji nie było, a takie okno z podsumowaniem wydatków za poprzednie miesiące również jest "szare" nie ma w nim danych. Czy wiedzą Państwo skąd ten problem się wziął i o co w ogóle z nim chodzi?
Dzięki i pozdrawiam
13-08-2019 20:15
Sekcja Wydatki w moim ING działa prawidłowo. Nie mieliśmy innych zgłoszeń w tym temacie. Proszę prześlij nam przez skrzynkę Wiadomości w Moim ING zrzut ekranu z Twojej bankowości. Zweryfikujemy dlaczego pojawia się taki błąd u Ciebie.
Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |