16-03-2020 10:57
Dzień dobry,
Od wczoraj wieczorem nie mogę się zalogować do konta Makler (wczoraj również je utworzyłem). Po naciśnięciu 'Makler' w moje ing zostaje przekierowany na link https://makler.ingbank.pl/cii4g/refkeysso i otrzymuję komunikat 'nastąpiło wylogowanie z aplikacji, przejdź do moje ing' z przyciskiem, który nic nie robi (załącznik).
17-03-2020 07:50
17-03-2020 09:23
Czy dziś będzie można się zalogować do Maklera???????????
Bo w Chromie kończy się na etapie przejścia z ING a Fox pada przy wprowadzeniu zlecenia?
Info nie odbiera, pewnie jak wszystko zacznie lecieć to na łeb, to Makler zacznie działać!
ING i wszystko jasne!!!
qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
17-03-2020 09:32
To samo mam, ponad godzinę już probuję i nic
17-03-2020 09:41
Potwierdzamy, że mogą występować trudności z zalogowaniem do Maklera. Notujemy rekordowe liczby jednoczesnych logowań klientów. Działamy nad poprawą funkcjonowania aplikacji.
17-03-2020 09:43
Miły Pan na info udzielił porady o usunięcie ciasteczek i ponownym uruchomieniu komputera, bo według ING jest wszystko ok.. I teraz nawet Fox nie wpuszcza w ogóle do Maklera. Info odrzuca połączenia. Walory zaczynają tracić. Pewnie niedługo uruchomią to serwisowane truchło!
17-03-2020 09:46
A to przepraszam za wszystkich logujących. Nasza WIELKA WINA!!!!!!!!!!!!
17-03-2020 09:47
Jak już Ci się uda zalogować to aplikacja działa. Mamy problemy z ogromną liczbą klientów, którzy jednocześnie próbują wejść do Maklera.
17-03-2020 09:52
No i działa. Widocznie trzeba Was nękać, żebyście dokręcili jakąś latającą śrubkę. Koniec tematu. Do następnego razu!
21-12-2020 11:06
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |