Odpowiedz
Highlighted

Makler - nie mogę się zalogować

Dzień dobry,

 

Od wczoraj wieczorem nie mogę się zalogować do konta Makler (wczoraj również je utworzyłem). Po naciśnięciu 'Makler' w moje ing zostaje przekierowany na link https://makler.ingbank.pl/cii4g/refkeysso i otrzymuję komunikat 'nastąpiło wylogowanie z aplikacji, przejdź do moje ing' z przyciskiem, który nic nie robi (załącznik).

Porowski
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
1
16-03-2020
Wiadomość 1 z 9 (1 147 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

W ostatni weekend prowadziliśmy prace serwisowe. Dokładnie w niedzielę od 8 do 17. Kiedy dokładnie próbowałeś się logować? Czy już jest ok?
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
103
46
30-10-2015
Wiadomość 2 z 9 (1 090 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

Czy dziś będzie można się zalogować do Maklera???????????

Bo w Chromie kończy się na etapie przejścia z ING a Fox pada przy wprowadzeniu zlecenia?

Info nie odbiera, pewnie jak wszystko zacznie lecieć to na łeb, to Makler zacznie działać!

ING i wszystko jasne!!!

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

vw06
Nowy w branży
Nowy w branży icon
9
2
28-04-2017
Wiadomość 3 z 9 (1 050 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

To samo mam, ponad godzinę już probuję i nic

Odpowiedz
0 Lajków
kyslyuk
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
17-03-2020
Wiadomość 4 z 9 (1 014 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

Potwierdzamy, że mogą występować trudności z zalogowaniem do Maklera. Notujemy rekordowe liczby jednoczesnych logowań klientów. Działamy nad poprawą funkcjonowania aplikacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
103
46
30-10-2015
Wiadomość 5 z 9 (962 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

Miły Pan na info udzielił porady o usunięcie ciasteczek i ponownym uruchomieniu komputera, bo według ING jest wszystko ok.. I teraz nawet Fox nie wpuszcza w ogóle do Maklera. Info odrzuca połączenia. Walory zaczynają tracić. Pewnie niedługo uruchomią to serwisowane truchło!

Odpowiedz
0 Lajków
vw06
Nowy w branży
Nowy w branży icon
9
2
28-04-2017
Wiadomość 6 z 9 (956 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

A to przepraszam za wszystkich logujących. Nasza WIELKA WINA!!!!!!!!!!!!

vw06
Nowy w branży
Nowy w branży icon
9
2
28-04-2017
Wiadomość 7 z 9 (949 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

Jak już Ci się uda zalogować to aplikacja działa. Mamy problemy z ogromną liczbą klientów, którzy jednocześnie próbują wejść do Maklera.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
103
46
30-10-2015
Wiadomość 8 z 9 (943 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

No i działa. Widocznie trzeba Was nękać, żebyście dokręcili jakąś latającą śrubkę. Koniec tematu. Do następnego razu!

Odpowiedz
0 Lajków
vw06
Nowy w branży
Nowy w branży icon
9
2
28-04-2017
Wiadomość 9 z 9 (921 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefo

...

31-05-2020
Zmiana oprocentowania a harmonogram pożyczki

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie wpływu zmiany oprocentowania na nadpłatę pożyczki. Po ostatniej zmianie oprocentowania mój harmonogram nie uwzględnia kwoty nadpłaty... co się stało ze środkami? Poka...

31-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

Jeśli zamówiłeś kolejny kod aktywacyjny na naszej stronie internetowej, to wyślemy go pocztą na wskazany w systemie adres do korespondencji. 
Proszę, zadzwoń na naszą infolinią pod numerem +48 32 357

...

31-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy