Odpowiedz

Makler - nie mogę się zalogować

Dzień dobry,

 

Od wczoraj wieczorem nie mogę się zalogować do konta Makler (wczoraj również je utworzyłem). Po naciśnięciu 'Makler' w moje ing zostaje przekierowany na link https://makler.ingbank.pl/cii4g/refkeysso i otrzymuję komunikat 'nastąpiło wylogowanie z aplikacji, przejdź do moje ing' z przyciskiem, który nic nie robi (załącznik).

Porowski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
16-03-2020
Wiadomość 1 z 11 (12 038 wyświetleń)

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

W ostatni weekend prowadziliśmy prace serwisowe. Dokładnie w niedzielę od 8 do 17. Kiedy dokładnie próbowałeś się logować? Czy już jest ok?
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 11 (11 981 wyświetleń)

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

Czy dziś będzie można się zalogować do Maklera???????????

Bo w Chromie kończy się na etapie przejścia z ING a Fox pada przy wprowadzeniu zlecenia?

Info nie odbiera, pewnie jak wszystko zacznie lecieć to na łeb, to Makler zacznie działać!

ING i wszystko jasne!!!

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

vw06
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
28-04-2017
Wiadomość 3 z 11 (11 941 wyświetleń)

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

To samo mam, ponad godzinę już probuję i nic

Odpowiedz
0 Lajków
kyslyuk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-03-2020
Wiadomość 4 z 11 (11 906 wyświetleń)

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

Potwierdzamy, że mogą występować trudności z zalogowaniem do Maklera. Notujemy rekordowe liczby jednoczesnych logowań klientów. Działamy nad poprawą funkcjonowania aplikacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 5 z 11 (11 857 wyświetleń)

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

Miły Pan na info udzielił porady o usunięcie ciasteczek i ponownym uruchomieniu komputera, bo według ING jest wszystko ok.. I teraz nawet Fox nie wpuszcza w ogóle do Maklera. Info odrzuca połączenia. Walory zaczynają tracić. Pewnie niedługo uruchomią to serwisowane truchło!

Odpowiedz
0 Lajków
vw06
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
28-04-2017
Wiadomość 6 z 11 (11 851 wyświetleń)

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

A to przepraszam za wszystkich logujących. Nasza WIELKA WINA!!!!!!!!!!!!

vw06
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
28-04-2017
Wiadomość 7 z 11 (11 841 wyświetleń)

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

Jak już Ci się uda zalogować to aplikacja działa. Mamy problemy z ogromną liczbą klientów, którzy jednocześnie próbują wejść do Maklera.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 8 z 11 (11 835 wyświetleń)

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

No i działa. Widocznie trzeba Was nękać, żebyście dokręcili jakąś latającą śrubkę. Koniec tematu. Do następnego razu!

Odpowiedz
0 Lajków
vw06
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
28-04-2017
Wiadomość 9 z 11 (11 813 wyświetleń)

Re.: Makler - nie mogę się zalogować

Taki sam problem https://makler.ingbank.pl/cii4g/refkeysso, zobaczymy ile to potrwa, ale dzisiejsza sesja stracona, próbowałem się logować od 8:50 i do teraz nie działa.
Odpowiedz
0 Lajków
KonradAK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
21-12-2020
Wiadomość 10 z 11 (9 716 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam tak samo nie moge sie zalogowac do banku a wpisuje dobry pesel i dobry login (na innym telefonie z androidem tez probowalam i nie dziala na laptopie przez stronę internetową tez nie a mam tam odło...

27-03-2025
Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani n...

27-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

A ja ze tak zapytam posiadam telefon Google Pixel 9 XXL u mnie z tą aktywacją coś jest chyba nie tak w przeciągu powiedzmy miesiąca zdaży się że wyloguje mnie że 4 razy i żąda aktywacji aplikacji doda...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy