16-03-2020 10:57
Dzień dobry,
Od wczoraj wieczorem nie mogę się zalogować do konta Makler (wczoraj również je utworzyłem). Po naciśnięciu 'Makler' w moje ing zostaje przekierowany na link https://makler.ingbank.pl/cii4g/refkeysso i otrzymuję komunikat 'nastąpiło wylogowanie z aplikacji, przejdź do moje ing' z przyciskiem, który nic nie robi (załącznik).
17-03-2020 07:50
17-03-2020 09:23
Czy dziś będzie można się zalogować do Maklera???????????
Bo w Chromie kończy się na etapie przejścia z ING a Fox pada przy wprowadzeniu zlecenia?
Info nie odbiera, pewnie jak wszystko zacznie lecieć to na łeb, to Makler zacznie działać!
ING i wszystko jasne!!!
qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
17-03-2020 09:32
To samo mam, ponad godzinę już probuję i nic
17-03-2020 09:41
Potwierdzamy, że mogą występować trudności z zalogowaniem do Maklera. Notujemy rekordowe liczby jednoczesnych logowań klientów. Działamy nad poprawą funkcjonowania aplikacji.
17-03-2020 09:43
Miły Pan na info udzielił porady o usunięcie ciasteczek i ponownym uruchomieniu komputera, bo według ING jest wszystko ok.. I teraz nawet Fox nie wpuszcza w ogóle do Maklera. Info odrzuca połączenia. Walory zaczynają tracić. Pewnie niedługo uruchomią to serwisowane truchło!
17-03-2020 09:46
A to przepraszam za wszystkich logujących. Nasza WIELKA WINA!!!!!!!!!!!!
17-03-2020 09:47
Jak już Ci się uda zalogować to aplikacja działa. Mamy problemy z ogromną liczbą klientów, którzy jednocześnie próbują wejść do Maklera.
17-03-2020 09:52
No i działa. Widocznie trzeba Was nękać, żebyście dokręcili jakąś latającą śrubkę. Koniec tematu. Do następnego razu!
21-12-2020 11:06
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |