16-03-2020 10:57
Dzień dobry,
Od wczoraj wieczorem nie mogę się zalogować do konta Makler (wczoraj również je utworzyłem). Po naciśnięciu 'Makler' w moje ing zostaje przekierowany na link https://makler.ingbank.pl/cii4g/refkeysso i otrzymuję komunikat 'nastąpiło wylogowanie z aplikacji, przejdź do moje ing' z przyciskiem, który nic nie robi (załącznik).
17-03-2020 07:50
17-03-2020 09:23
Czy dziś będzie można się zalogować do Maklera???????????
Bo w Chromie kończy się na etapie przejścia z ING a Fox pada przy wprowadzeniu zlecenia?
Info nie odbiera, pewnie jak wszystko zacznie lecieć to na łeb, to Makler zacznie działać!
ING i wszystko jasne!!!
qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
17-03-2020 09:32
To samo mam, ponad godzinę już probuję i nic
17-03-2020 09:41
Potwierdzamy, że mogą występować trudności z zalogowaniem do Maklera. Notujemy rekordowe liczby jednoczesnych logowań klientów. Działamy nad poprawą funkcjonowania aplikacji.
17-03-2020 09:43
Miły Pan na info udzielił porady o usunięcie ciasteczek i ponownym uruchomieniu komputera, bo według ING jest wszystko ok.. I teraz nawet Fox nie wpuszcza w ogóle do Maklera. Info odrzuca połączenia. Walory zaczynają tracić. Pewnie niedługo uruchomią to serwisowane truchło!
17-03-2020 09:46
A to przepraszam za wszystkich logujących. Nasza WIELKA WINA!!!!!!!!!!!!
17-03-2020 09:47
Jak już Ci się uda zalogować to aplikacja działa. Mamy problemy z ogromną liczbą klientów, którzy jednocześnie próbują wejść do Maklera.
17-03-2020 09:52
No i działa. Widocznie trzeba Was nękać, żebyście dokręcili jakąś latającą śrubkę. Koniec tematu. Do następnego razu!
21-12-2020 11:06
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |