05-07-2021 12:05
Witam!
Loguje się poprzez księgowosc.ing.pl kontem jako właściciel/prezes klikam po prawej stronie w "zobacz zobowiązania" następnie "dodaj płatność" do kontrahenta któremu chce zapłacić zaznaczam "zapłać z moje ING" następnie na samym dole przycisk "Zapłać" i wyskakuje "Nie udało się wykonać płatności. Spróbuj ponownie za chwilę." i tak przy każdym kontrahencie. Numery kont poprawne, wszystko sprawdzone. O co chodzi?
06-07-2021 14:02
Najprawdopodobniej problem wynika z tego, że jesteś zalogowany ze strony ingksiegowosc, a nie z poziomu bankowości internetowej. W tej sytuacji powinieneś zalogować się do bankowości internetowej i wtedy przejść z konta firmowego do zakładki Usługi/Fakturowanie i dopiero dokonać płatności. Jeżeli problem będzie nadal występować, to proszę o kontakt bezpośrednio z ING księgowość 32 357 88 77.
06-07-2021 14:26
Faktycznie od tej strony działa. Pytanie czy można zlecić płatność od strony ING Księgowość z konta, które posiada uprawnienia jako "Właściciel".
07-07-2021 11:42
@assocati Klient posiadający konto w ING Księgowość jeśli zaloguje się do portalu z poziomu konta firmowego może zlecić płatność za faktury bezpośrednio z ING Księgowość. Należy wejść na zakładkę Dokumenty> Wydatki przy danym dokumencie kliknąć Opcje> Dodaj płatność> Zapłać z Moje ING. Jeśli klient wybierze tę opcję zostanie przelogowany do Moje ING gdzie będzie mógł wykonać przelew za wskazany dokument. Na koniec już w portalu należy przy dokumencie kliknąć potwierdź płatność, aby dokument w portalu został oznaczony jako opłacony, ale nie ma to wpływu na wykonanie przelewu.
07-07-2021 12:27
OK, rozumiem ale czy można zlecić płatność od strony ksiegowosc.ing.pl z konta, które posiada uprawnienia jako "Właściciel"?
08-07-2021 12:47
@assocati Jeśli klient zaloguje się do ING Księgowość przez stronę ksiegowosc.ing.pl będzie mógł zlecić płatność za fakturę z tym, że po kliknięciu dodaj płatność nie zostanie przelogowany do bankowości tylko trafi na stronę logowania do banku. Po zalogowaniu będzie mógł dokończyć płatność i wykonać przelew.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |