Odpowiedz

Nie mogę się zalogować

Założyłem konto dziś i chciałem aktywować konto ale nie. Cały czas mi wywala komunikat że nie mogą aktywować go. Dzwoniłem do was a się nie dało. Czy ktoś mi pomoże Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
maciej3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 579 wyświetleń)

Re: Nie mogę się zalogować

Postaram się pomóc, dlatego dopytam o kilka informacji. W jaki sposób założyłeś konto? Online czy w naszym oddziale? Jeżeli online to czy otrzymałeś już spersonalizowaną umowę mejlowo i masz login do bankowości? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 539 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy