Odpowiedz

Nie mogę się zalogować

Założyłem konto dziś i chciałem aktywować konto ale nie. Cały czas mi wywala komunikat że nie mogą aktywować go. Dzwoniłem do was a się nie dało. Czy ktoś mi pomoże Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
maciej3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 510 wyświetleń)

Re: Nie mogę się zalogować

Postaram się pomóc, dlatego dopytam o kilka informacji. W jaki sposób założyłeś konto? Online czy w naszym oddziale? Jeżeli online to czy otrzymałeś już spersonalizowaną umowę mejlowo i masz login do bankowości? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
805
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 470 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Planet cash wplata blik

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie. 

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.

09-11-2025
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy