09-03-2018 10:52
W dniu dzisiejszym występuje problem z pobraniem potwierdzenia wykonanego przelewu. Kiedy zostanie przywrócone sprawne działanie systemu?
10-03-2018 10:58
Sprawdziliśmy to. Potwierdzenie przelewu możesz pobrać z historii swoich transakcji, funkcja działa poprawnie.
Jeśli u Ciebie jest inaczej, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej.
11-03-2018 11:31
Ja też nie mogę pobrać potwierdzenia przelewu. Za to pojawiły się za***iście niepotrzebne inne funkcje ... Chyba czas się pożegnać...
Robię na takiej samej przeglądarce jak zwykle.
11-03-2018 11:47
Na innej przeglądarce też nie działa...
I co teraz? Mam w innym banku te same przelewy zrobić?
12-03-2018 11:53
@LADYJANE Jaki pojawia się komunikat podczas próby pobrania potwierdzenia?
30-06-2020 23:00
01-07-2020 22:18
Potwierdzenie przelewu dostępne jest w historii transakcji. Po wybraniu konkretnej transakcji, kliknij "pobierz potwierdzenie transakcji". Pamiętaj, że udostępniamy je w godzinach pracy naszego systemu, czyli w dni robocze i soboty do godziny 20.00. Jeśli przelew wykonasz po tej godzinie, potwierdzenie udostępnimy kolejnego dnia roboczego.
12-07-2021 12:35
13-07-2021 07:13
Proszę, spróbuj wygenerować potwierdzenie przelewu po zalogowaniu na konto przez naszą stronę internetową. Powinno się udać.
Napisz mi, jaką wersje systemu operacyjnego i naszej aplikacji masz pobraną na swój telefon. Przyjrzymy się temu.
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |