Odpowiedz

Problem z potwierdzeniem przelewu

W dniu dzisiejszym występuje problem z pobraniem potwierdzenia wykonanego przelewu. Kiedy zostanie przywrócone sprawne działanie systemu?

Odpowiedz
0 Lajków
iwo
iwo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-03-2018
Wiadomość 1 z 9 (25 305 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

Sprawdziliśmy to. Potwierdzenie przelewu możesz pobrać z historii swoich transakcji, funkcja działa poprawnie. 
Jeśli u Ciebie jest inaczej, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (25 241 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

Ja też nie mogę pobrać potwierdzenia przelewu. Za to pojawiły się za***iście niepotrzebne inne funkcje ... Chyba czas się pożegnać...

Robię na takiej samej przeglądarce jak zwykle.

Odpowiedz
0 Lajków
LADYJANE
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-03-2018
Wiadomość 3 z 9 (25 194 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

Na innej przeglądarce też nie działa...

I co teraz? Mam w innym banku te same przelewy zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
LADYJANE
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-03-2018
Wiadomość 4 z 9 (25 192 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

@LADYJANE Jaki pojawia się komunikat podczas próby pobrania potwierdzenia?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (25 120 wyświetleń)

Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

witam gdzie mogę pobrać potwierdzenie przelewu?
Odpowiedz
0 Lajków
MARTEO7716
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-06-2020
Wiadomość 6 z 9 (20 277 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Potwierdzenie przelewu dostępne jest w historii transakcji. Po wybraniu konkretnej transakcji, kliknij "pobierz potwierdzenie transakcji". Pamiętaj, że udostępniamy je w godzinach pracy naszego systemu, czyli w dni robocze i soboty do godziny 20.00. Jeśli przelew wykonasz po tej godzinie, potwierdzenie udostępnimy kolejnego dnia roboczego. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 7 z 9 (20 182 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Witam mam problem z pobraniem, przesłaniem i podglądem potwierdzenia przelewu na aplikacji moje ing. Jest jakiś sposób aby to naprawić?
Odpowiedz
0 Lajków
Sara111
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-07-2021
Wiadomość 8 z 9 (10 600 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Proszę, spróbuj wygenerować potwierdzenie przelewu po zalogowaniu na konto przez naszą stronę internetową. Powinno się udać.

Napisz mi, jaką wersje systemu operacyjnego i naszej aplikacji masz pobraną na swój telefon. Przyjrzymy się temu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 9 z 9 (10 559 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.

27-11-2024
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry

...

27-11-2024
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy