09-03-2018 10:52
W dniu dzisiejszym występuje problem z pobraniem potwierdzenia wykonanego przelewu. Kiedy zostanie przywrócone sprawne działanie systemu?
10-03-2018 10:58
Sprawdziliśmy to. Potwierdzenie przelewu możesz pobrać z historii swoich transakcji, funkcja działa poprawnie.
Jeśli u Ciebie jest inaczej, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej.
11-03-2018 11:31
Ja też nie mogę pobrać potwierdzenia przelewu. Za to pojawiły się za***iście niepotrzebne inne funkcje ... Chyba czas się pożegnać...
Robię na takiej samej przeglądarce jak zwykle.
11-03-2018 11:47
Na innej przeglądarce też nie działa...
I co teraz? Mam w innym banku te same przelewy zrobić?
12-03-2018 11:53
@LADYJANE Jaki pojawia się komunikat podczas próby pobrania potwierdzenia?
30-06-2020 23:00
01-07-2020 22:18
Potwierdzenie przelewu dostępne jest w historii transakcji. Po wybraniu konkretnej transakcji, kliknij "pobierz potwierdzenie transakcji". Pamiętaj, że udostępniamy je w godzinach pracy naszego systemu, czyli w dni robocze i soboty do godziny 20.00. Jeśli przelew wykonasz po tej godzinie, potwierdzenie udostępnimy kolejnego dnia roboczego.
12-07-2021 12:35
13-07-2021 07:13
Proszę, spróbuj wygenerować potwierdzenie przelewu po zalogowaniu na konto przez naszą stronę internetową. Powinno się udać.
Napisz mi, jaką wersje systemu operacyjnego i naszej aplikacji masz pobraną na swój telefon. Przyjrzymy się temu.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |