Odpowiedz

Problem z potwierdzeniem przelewu

W dniu dzisiejszym występuje problem z pobraniem potwierdzenia wykonanego przelewu. Kiedy zostanie przywrócone sprawne działanie systemu?

Odpowiedz
0 Lajków
iwo
iwo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-03-2018
Wiadomość 1 z 9 (23 131 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

Sprawdziliśmy to. Potwierdzenie przelewu możesz pobrać z historii swoich transakcji, funkcja działa poprawnie. 
Jeśli u Ciebie jest inaczej, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (23 067 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

Ja też nie mogę pobrać potwierdzenia przelewu. Za to pojawiły się za***iście niepotrzebne inne funkcje ... Chyba czas się pożegnać...

Robię na takiej samej przeglądarce jak zwykle.

Odpowiedz
0 Lajków
LADYJANE
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-03-2018
Wiadomość 3 z 9 (23 020 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

Na innej przeglądarce też nie działa...

I co teraz? Mam w innym banku te same przelewy zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
LADYJANE
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-03-2018
Wiadomość 4 z 9 (23 018 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

@LADYJANE Jaki pojawia się komunikat podczas próby pobrania potwierdzenia?





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (22 946 wyświetleń)

Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

witam gdzie mogę pobrać potwierdzenie przelewu?
Odpowiedz
0 Lajków
MARTEO7716
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-06-2020
Wiadomość 6 z 9 (18 103 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Potwierdzenie przelewu dostępne jest w historii transakcji. Po wybraniu konkretnej transakcji, kliknij "pobierz potwierdzenie transakcji". Pamiętaj, że udostępniamy je w godzinach pracy naszego systemu, czyli w dni robocze i soboty do godziny 20.00. Jeśli przelew wykonasz po tej godzinie, potwierdzenie udostępnimy kolejnego dnia roboczego. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 7 z 9 (18 008 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Witam mam problem z pobraniem, przesłaniem i podglądem potwierdzenia przelewu na aplikacji moje ing. Jest jakiś sposób aby to naprawić?
Odpowiedz
0 Lajków
Sara111
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-07-2021
Wiadomość 8 z 9 (8 426 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Proszę, spróbuj wygenerować potwierdzenie przelewu po zalogowaniu na konto przez naszą stronę internetową. Powinno się udać.

Napisz mi, jaką wersje systemu operacyjnego i naszej aplikacji masz pobraną na swój telefon. Przyjrzymy się temu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 9 z 9 (8 385 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy