Odpowiedz

Nie mogę się zalogować

Założyłem konto dziś i chciałem aktywować konto ale nie. Cały czas mi wywala komunikat że nie mogą aktywować go. Dzwoniłem do was a się nie dało. Czy ktoś mi pomoże Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
maciej3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 583 wyświetleń)

Re: Nie mogę się zalogować

Postaram się pomóc, dlatego dopytam o kilka informacji. W jaki sposób założyłeś konto? Online czy w naszym oddziale? Jeżeli online to czy otrzymałeś już spersonalizowaną umowę mejlowo i masz login do bankowości? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 543 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy