Odpowiedz

Konto indywidualne - aktualizacja danych

Czy ktoś z uczestników społeczności ma podobną sytuację jak ja?
Kilkanaście już razy potwierdzałem w interfejsie bankowości internetowej, że moje dane są aktualne
i za każdym kolejnym logowaniem "potykam się" o ten idiotyczny komunikat na stronie startowej, że mam
potwierdzić, że moje dane w systemie bankowym są aktualne Emotikon: Smutny W dodatku komunikat zawiera tekst,
że szczegóły na ten temat znajdę w Wiadomościach - oczywiście w Wiadomościach nic nie ma w temacie.
Pytam uprzejmie Bank, jak długo będziemy się jeszcze bawili w kotka i myszkę???

Odpowiedz
0 Lajków
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 1 z 6 (3 646 wyświetleń)

Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną tego komunikatu.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
424
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (3 617 wyświetleń)

Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Nie jestem zadowolony, już tak odhumanizowaliście formy kontaktu, że aż żal Emotikon: Smutny
Chaty, chatboty, niedługo zaprzęgniecie do kontaktu z klientem sztuczną inteligencję, tylko co to za inteligencja? Emotikon: Smutny

Nie ma rozmowy, bo czat z konsultantem dzisiaj jest z Zenkiem, a za 5 minut albo jutro z Ziutkiem, albo Anielą.
I żadne z nich nie ma mocy sprawczej, i nie chce mi się za każdym razem od nowa opowiadać o moim problemie.

Słabo!

 

Marek_Zegarek

Odpowiedz
0 Lajków
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 3 z 6 (3 546 wyświetleń)

Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Możesz sprawę zgłosić nam również telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Jeżeli wolisz kontakt osobisty - zapraszamy Cię do naszego oddziału banku.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
409
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 6 (3 504 wyświetleń)

Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Poszedłem za radą NataliaKr i zgłosiłem problem pod podanym numerem telefonu - rozmowa była miła, ale nie przyniosła efektu.
Nadal po zalogowaniu "witał" mnie wspomniany komunikat. Dopiero złożenie reklamacji rozwiązało problem.
Naprawdę ubolewam nad odhumanizowaniem kontaktów na linii klient - bank. Woziłem się z tym tematem ponad miesiąc Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 5 z 6 (3 283 wyświetleń)

Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

@Marek_Zegarek Zgłoszenie sprawy przez telefon czasami wiąże się z koniecznością przyjęcia dyspozycji do specjalistów IT lub reklamacji. Cieszę się, że w Twoim przypadku udało nam się w końcu rozwiązać ten kłopot.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
232
45
11-02-2020
Wiadomość 6 z 6 (3 245 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Numer karty oraz kod CVV

Wyobraźcie sobie jak bardzo idiotyczna jest ta argumentacja o bezpieczeństwie związanym z nieujawnianiem danych kart w APLIKACJI XD Waszak wszyscy się zgodzimy, że zdecydowanie bardziej bezpieczne jes...

14-04-2024
Re: Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Przez forum nie mamy możliwości sprawdzić danych związanych z Twoją kartą w systemie bankowym. Napisz do nas w tej sprawie jutro na czacie w Moim ING i sprawdzimy to dla Ciebie. Specjaliści są również

...

14-04-2024
Re: Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie 

13-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy