Odpowiedz

Problem z założeniem konta

Dzień dobry, czy jest dzisiaj jakiś problem z Państwa bankowością internetową? Bezskutecznie próbuję założyć konto - przez stronę oraz aplikację, cały czas dostaje informację, że musze skontaktować się z administratorem. Raz udało mi się dojść do etapu weryfikacji tożsamości natomiast aplikacja przekierowała mnie na jakąś stronę która się nie otworzyła i cały proces muszę zaczynać od nowa.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 401 wyświetleń)

Re: Problem z założeniem konta

Miło mi, że chcesz skorzystać z naszej oferty. Sprawdziłam i nie mamy zgłoszeń o kłopocie z założeniem konta w bankowości internetowej Moje INGEmotikon: Smutny Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez telefon: 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi to dla Ciebie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 396 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy