23-04-2021 16:20
Dzień dobry, czy jest dzisiaj jakiś problem z Państwa bankowością internetową? Bezskutecznie próbuję założyć konto - przez stronę oraz aplikację, cały czas dostaje informację, że musze skontaktować się z administratorem. Raz udało mi się dojść do etapu weryfikacji tożsamości natomiast aplikacja przekierowała mnie na jakąś stronę która się nie otworzyła i cały proces muszę zaczynać od nowa.
23-04-2021 16:36
Miło mi, że chcesz skorzystać z naszej oferty. Sprawdziłam i nie mamy zgłoszeń o kłopocie z założeniem konta w bankowości internetowej Moje ING
Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez telefon: 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi to dla Ciebie.
Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.
27-12-2025Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |