23-04-2021 16:20
Dzień dobry, czy jest dzisiaj jakiś problem z Państwa bankowością internetową? Bezskutecznie próbuję założyć konto - przez stronę oraz aplikację, cały czas dostaje informację, że musze skontaktować się z administratorem. Raz udało mi się dojść do etapu weryfikacji tożsamości natomiast aplikacja przekierowała mnie na jakąś stronę która się nie otworzyła i cały proces muszę zaczynać od nowa.
23-04-2021 16:36
Miło mi, że chcesz skorzystać z naszej oferty. Sprawdziłam i nie mamy zgłoszeń o kłopocie z założeniem konta w bankowości internetowej Moje ING Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez telefon: 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi to dla Ciebie.
Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.
28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |