Odpowiedz

Kolejność - imię i nazwisko

Witam, mam proste pytanie dlaczego w Waszym banku najpierw jest nazwisko a potem imię (imiona) a nie odwrotnie. Przez to w niektórych usługach powstają problemy z złym sczytaniem imienia lub nazwiska. To samo w potwierdzeniu przelewu lepiej by było jakby najpierw było imię, drugie imię i nazwisko jak w innych bankach.

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 1 z 10 (15 398 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Napisz, proszę, w jakich usługach napotkałeś kłopot, który opisujesz? Przekazałem również Twoją sugestię do osób, które zajmują się rozwojem naszych systemów. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 10 (15 349 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Profil Zaufany i PUE ZUS

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 3 z 10 (15 329 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Chcielibyśmy to dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy, podaj nam więcej informacji. Jaki dokładnie pojawia się komunikat, kiedy logujesz się do PUE ZUS przez Profil zaufany u nas?

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
92
16
14-12-2020
Wiadomość 4 z 10 (15 319 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Każe mi sprawdzić poprawność danych bo podczas logowania zamiast imienia pobiera nazwisko a zamiast nazwiska imię i drugie imię. Warto zaznaczyć że dane w bankowości są wprowadzone poprawnie i sprawdzone.

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 5 z 10 (15 283 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Proszę daj jeszcze znać - czy konta w tych portalach utworzyłeś w Moim ING, przez zakładkę Usługi, czy korzystałeś z innego banku lub urzędu?


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 10 (15 225 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

W aplikacji Moje ING

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 7 z 10 (15 200 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie zarejestrowanie zgłoszenia technicznego. Tutaj nie możemy go przyjąć, dlatego prozę, skontaktuj się z nami w tej sprawie:

- na czacie dostępnym po zalogowaniu do bankowości internetowej, lub

- na całodobowej infolinii. To jest numer: 32 357 00 69.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
92
16
14-12-2020
Wiadomość 8 z 10 (15 141 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Czy można zmienić sposob wyswietlania swoich danych? Tzn najpierw imię a pozniej nazwisko? I zrezygnować z wyswietlania drugiego imienia? 

aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 9 z 10 (14 032 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Niestety nie ma możliwości zmiany sposobu wyświetlania imienia i nazwiska ani ukrycia drugiego imienia — dziękuję za sugestię, przekażę ją do odpowiedniej jednostki.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
149
30
02-09-2021
Wiadomość 10 z 10 (13 986 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie 

13-04-2024
Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Witam.

Mam problem, dostałem powiadomienia

"Zamknęliśmy Twoją kartę i nie możesz już nią płacić. Nową kartę możesz zamówić w aplikacji."

i drugie powiadomienie

"Usługa Visa Mobile została zamknięta. Nie m

...

13-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję


@karolina123:

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i

...

13-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy